Zondag 17 maart 2024 :   Luisteren     Lezen

Verhuur

De Arboretumkerk is een ruime, lichte kerk met een Franciscaans uiterlijk. De kerk is in 1951 gebouwd en in 2000 ingrijpend verbouwd tot een gastvrije en sfeervolle ruimte. U kunt de Arboretumkerk huren voor gelegenheden als een trouwerij, een muziekuitvoering, een workshop of training, of koorrepetities.

Ruimtes en faciliteiten

U kunt de ruimte inrichten zoals u wilt. Bijvoorbeeld tot een intieme ruimte voor een kleine groep, of juist voor een grote groep van maximaal 200 mensen. De ruimte is goed toegankelijk voor mensen met een lichamelijke beperking.

Er is een podium en een balkon voor publiek. Gebruik van de Yamaha vleugel G3, die veelvuldig is ingezet voor professionele kamermuziek en nog steeds prima hiervoor is te gebruiken, en/of het Flentrop orgel is mogelijk.

In de kerk zijn een professionele geluidsinstallatie en een beamer met scherm aanwezig.

De aangrenzende Tuinkamer (100 m2) is eveneens te huren en is geschikt voor koffie, lunch of vergaderingen. De Tuinkamer kijkt uit op een prachtige besloten tuin.

Voor trouw- en rouwdiensten en concerten is er een speciale coördinator die u met raad en daad bijstaat.

Catering

Als u ruimte bij ons huurt, kunnen wij koffie en thee serveren, en (alleen bij concerten) wijn en sap. Zie voor prijzen  de download onderaan deze pagina.

Bij verhuur op korte termijn, zoals bij rouwdiensten / afscheidsdiensten, is het schenken van koffie en thee alleen mogelijk via een cateringbedrijf. We kunnen u ook adviseren over het inhuren van lokale catering als er behoefte is aan andere consumpties.

Offerte aanvragen

Wilt u ruimte huren voor uw activiteit? Vul dan onderstaand offerteformulier in. Na ontvangst nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Contact

Als u meer wilt weten over de verhuur van de kerkruimte of de aangrenzende Tuinkamer, neem dan gerust contact met ons op. We kunnen eerst samen de ruimte bekijken en de mogelijkheden bespreken voordat u een beslissing neemt.

U kunt ons bereiken via: Verhuur Arboretumkerk (Marga Geut).

Telefoonnummer  0317-415149 (maandag tussen 19.00u-20.00u).

Bezoekadres: hoek August Faliseweg / Arboretumlaan, Wageningen